Založ si blog

Keby som bol Robo

Dnes ráno si zas musela moja dcéra vypočuť môj monológ. Myslí si ale, že na jeho konci bola trochu vystrašená. Po klasicky strávenej nedeli pri politických diskusiách, som nadobudol dojem, že žijeme v najhoršej krajine v stredoeurópskom priestore. Ale je to naozaj tak? Ja tvrdím, že nie! Vie mi niekto vysvetliť prečo máme stále jeden z najvyšších hospodárskych rastov, prečo naše HDP je už skoro na úrovni Česka, prečo na stavbách v Bratislave už robí skoro viac Maďarov, Poliakov ako Slovákov? Lebo Fico, by bola odpoveď, keby to bolo opačne! Teraz je tvrdenie opozície, že táto vláda stále žne úspechy, po ich úspešných reformách z ich vládnutia. Už som unavený z ich bombastických tlačoviek, ktoré už začínajú byť na smiech. Z ich organizovania masových protestov (cca 3000 ľudí, takmer celá ich členská základňa dokopy).Jediná vec kedy sa vedia spojiť, je kydanie na túto vládu. Postrehli ste už tlačovku, na ktorej by predstavili reálny komplexný plán zmeny tejto republiky. Nie a ani ja. Na tomto sa nevedia zhodnúť, lebo každý má iné záujmy. Všimli ste si, že KDH a Sieť sa do tohto cirkusu veľmi nezapája? Nechcú a ani nemôžu. KDH sem tam rýpne, ale stále živí koaličný potenciál po voľbách so Smerom a Procházka pracuje na svojom reálnom programe, lebo preferencie nemá také, aké boli na začiatku a po voľbách potrebuje vrátiť 800.000 euro(uvidíme čo vymyslí). Ale vrátim sa k tomu čo je v nadpise. Ja keby som bol Robo, tak odstúpim, vyhlásim nové voľby a odporučím svojim voličom, aby volili 1. tlačiarenského mága s detektorom lži. 2. europoslanca, ktorý neznáša Európsku úniu. 3. Pentou prenasledovaného poslanca, ktorý pri svojich 2% zabudol, ako dal zmlátiť protestné zhromaždenie. 4.cirkusanta, s ktorým je aspoň sranda, keď robí v Bratislave zadarmo cirkus. A vtedy moja dcéra precitla a s preľaknutým výrazom mi povedala:“ To nemyslíš vážne, veď na budúci rok chcem ísť na vysokú školu, veď sa to tu všetko rozpadne, veď oni to tu už raz položili.“ Tiež si to myslím, ale nechal by som rozhodnúť voličov, či by aj po odporúčaní Roba, boli natoľko zhrození z tejto vlády, aby si zvolili ľudí, ktorí behajú po Slovensku bez programu, bez nápadov, bez vízie ako zlepšiť Slovensko, ako kočovný cirkus s názvom LEBO FICO. Aj ja by som možno volil aj niekoho sprava, alebo povedzte mi prosím koho?

Prečo mi v roku 2015 skoro odišiel rozum

02.12.2015

Blíži sa koniec roka. Tak som začal trochu analyzovať, vzhľadom k tomu, že mám dospievajúcu dcéru a nie je mi ľahostajná jej budúcnosť. A zistil som, že môj rozum to nedokáže, niekde odišiel. 1. Ruské vojská na Ukrajine- podľa svetových mienkotvorných a ukrajinských médií prúdili stovky ruských vojakov a techniky na Ukrajinu. Môj rozum sa pozastavil a pýtal si [...]

Dotácie LEBO FICO

17.12.2014

Celé dni zo všetkých strán počúvam, aké je smiešne a populistické od súčasnej vlády poskytovať cestovanie vlakom zadarmo pre študentov a dôchodcov. Počúvam to väčšinou od ľudí, ktorí by do vlaku ani nenastúpili, lebo by museli opustiť svojho milovaného, vyhriateho štvorkolesového tátoša. Úplne ma však vie doraziť, keď mi pán podnikateľ, ktorý sa dovezie na [...]

Pán Fico ste gauner, ako sa pri Vás dá pracovať?

08.12.2014

Pán Fico, hovoríme , že ste gauner. Celé dni na Vás niečo hľadáme a aj sme našli. Síce sú to len odrobinky z toho, ako sa tu privatizovalo za vlády pravice, ale skúsiť to môžeme. Veď už ste skoro sľúbili, že podáte demisiu a zas nič! To máme naozaj použiť zbrane tvrdého kalibru! Má Daniel L. zbaliť Vašu ženu cez Facebook a vytiahnuť z nej ako v noci chrápete, [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 18913x
Priemerná čítanosť článkov: 3152x

Autor blogu

Kategórie