Prečo mi v roku 2015 skoro odišiel rozum

2. decembra 2015, kapuo, Nezaradené

Blíži sa koniec roka. Tak som začal trochu analyzovať, vzhľadom k tomu, že mám dospievajúcu dcéru a nie je mi ľahostajná jej budúcnosť. A zistil som, že môj rozum to nedokáže, niekde odišiel.
1. Ruské vojská na Ukrajine- podľa svetových mienkotvorných a ukrajinských médií prúdili stovky ruských vojakov a techniky na Ukrajinu. Môj rozum sa pozastavil a pýtal si nejakú snímku. Neexistuje!!! A zrazu koncom leta pristálo pár ruských lietadiel na letisku v Sýrii a môj rozum okamžite zaznamenal množstvo detailných záberov v tlači týchto lietadiel. Môj rozum sa pozastavil, ale presvedčil som ho, že špionážne satelity sú len nad Sýriou!?
2. Ruské vojská v Sýrii- do Európy už pár rokov prúdia tisíce utečencov, ale keď už boli skoro všetci v Európe na pozvanie elitných politikov a ruské vojská začali bombardovať teroristov, elitný politici začali presviedčať môj rozum, že až teraz začne tá pravá utečenecká kríza. Môj rozum mi chcel nahovoriť, že sme ich pozvali a ja, že nie veď to Rusi im tam robia zle. Už vtedy chcel odo mňa odísť, ale sľúbil, že ešte vydrží.
3. Saudská Arábia vedie radu pre ľudské práva OSN- rozum mi odkázal, nech idem ukameňovať ženu, že je to v poriadku a nech mu dám pokoj chce relaxovať, hajzlík asi ma tiež príjmy z tej ropy.
4.Zatýkanie novinárov v Turecku- všetko je predsa v poriadku, treba ich zatknúť, veď keď budú poukazovať na nakupovanie ropy od teroristov, mohli by sme prísť o lacnú ropu a keby sa jej cena zdvihla, Rusi by viac zarábali a aj keď uverejnili detailné snímky, bude to určite podvrh. Tretí sektor nemá čas riešiť takéto banality, veď je zamestnaný organizovaním turné po Európe predstaviteľkám najlepšej punk rockovej kapely Pussy Riot- rozum mi odkázal, že kašle na zisky z ropy a dáva mi poslednú šancu, aby u mňa zostal.
5. Schengenská hranica- trošku sme sa pomerili s rozumom a dohodli sme sa, že zájdeme na huby na slovensko- ukrajinské hranice.
Vďaka bohu ma nezastrelili, ale upozornili ma, že nemám chodiť v starých veciach, lebo vyzerám ako terorista, nech radšej chodím v značkovom oblečení, s pekným zostrihom a kvalitným mobilom a potom si môžem chodiť kde chcem a najlepšie, keby som mal aj počernejšieho kamaráta a nemal doklad, a bonus by bolo pár slov po arabsky- môj rozum odišiel.
6.Zľutovanie ROZUMU- dnes sa ku mne vrátil, ale oznámil mi ,že sa nebude ozývať, lebo zistil, že ani prezident sa skoro neukazuje a má 70% podporu a asi si tiež zájde na nejakú piatu dovolenku, ale bude sa tváriť, že je u mňa.

Bojím sa o budúcnosť podmienok života pre moju dcéru, ale i tak Vám prajem pekné prežitie kresťanských vianočných sviatkov a dúfam, že na budúci rok napíšem o tom ako rozum nechcel odo mňa odísť.