Založ si blog

Dotácie LEBO FICO

Celé dni zo všetkých strán počúvam, aké je smiešne a populistické od súčasnej vlády poskytovať cestovanie vlakom zadarmo pre študentov a dôchodcov. Počúvam to väčšinou od ľudí, ktorí by do vlaku ani nenastúpili, lebo by museli opustiť svojho milovaného, vyhriateho štvorkolesového tátoša. Úplne ma však vie doraziť, keď mi pán podnikateľ, ktorý sa dovezie na svojom veľkom SUV začne rozprávať, ako sa Fico rozhadzuje z jeho daní. Pri otázke, koľko zaplatil daní na mňa pohŕdavo pozrie a odpovie, načo mám platiť dane, keď mi štát nič nedáva. Podľa mňa aj to SUV mu zaplatil štát, lebo si ho odpísal z daní. Ale to je už vec štátu a jeho. Chvalabohu je väčšina podnikateľov iná a preto tento štát ešte funguje. Poznám mnoho malých živnostníkov, ktorý platia dane, aby mali kvôli žiadosti o úver, kladné daňové priznanie, jazdia na obyčajných autách a tešia sa z toho, že ich deti môžu cestovať zadarmo vlakom, lebo keď sú na týždňovkách, ich ženy už nemusia hľadať drobné pre svoje deti na vlak do školy. Už Vás počujem, ako si hovoríte, že je množstvo mladých, ktorých rodičia na to majú a ich deti cestujú zadarmo. Áno sú aj takí, ale garantujem Vám, že väčšina týchto detí z bohatých rodín, sa naďalej vozí na autíčkach svojich rodičov, aby zapôsobili na svojich spolužiakov. Aj keby to cestovanie vlakom stálo štát 30 mil. euro, je to približne 6 euro na jedného občana tejto krajiny za rok. Je to 0,016 eura na deň a občana. Ruku na srdce, koľkým z Vás táto suma chýba? Väčšinou necháte vyššie všimné v reštaurácii. Prečo Vy, čo bývate v panelákových bytoch sa neohradíte proti tomu, že Váš kamarát z rodinného domu, môže dostať dotáciu na kotly na biomasu až 1500 euro, prečo Vy čo nemáte radi šport, neprotestujete proti dotáciam športu, prečo Vy čo nemáte radi kultúru neprotestujete proti dotáciam v kultúre, aj keď herci a športovci majú určite lepšie autá, ako mnoho z Vás, prečo ateisti trpíte dotáciu cirkvi?? A ďalšie prečo, prečo, prečo? Ale zrazu mnohým vadí, že dôchodcovia sa konečne pozrú niekde inde ako k lekárovi a študenti odľahčia peňaženku svojím rodičom. Takže tvrdím dotácie tu boli a budú stále, vždy budú pre niekoho nespravodlivé, ale len táto rozpútala takúto diskusiu. A neodpustím si dodať, že preto, lebo ju predložila táto vláda. A ako hovoria mladé pušky: LEBO FICO
Samozrejme čakám teraz od vlády aj sľúbené kroky k uľahčeniu podnikania poctivým podnikateľom, ktorí to premietnu do miezd svojím pracovníkom, aby sa nemuseli tešiť z cestovania zadarmo svojích detí a mohli prispieť svojím rodičom na dôchodku na cestovanie.

Prečo mi v roku 2015 skoro odišiel rozum

02.12.2015

Blíži sa koniec roka. Tak som začal trochu analyzovať, vzhľadom k tomu, že mám dospievajúcu dcéru a nie je mi ľahostajná jej budúcnosť. A zistil som, že môj rozum to nedokáže, niekde odišiel. 1. Ruské vojská na Ukrajine- podľa svetových mienkotvorných a ukrajinských médií prúdili stovky ruských vojakov a techniky na Ukrajinu. Môj rozum sa pozastavil a pýtal si [...]

Pán Fico ste gauner, ako sa pri Vás dá pracovať?

08.12.2014

Pán Fico, hovoríme , že ste gauner. Celé dni na Vás niečo hľadáme a aj sme našli. Síce sú to len odrobinky z toho, ako sa tu privatizovalo za vlády pravice, ale skúsiť to môžeme. Veď už ste skoro sľúbili, že podáte demisiu a zas nič! To máme naozaj použiť zbrane tvrdého kalibru! Má Daniel L. zbaliť Vašu ženu cez Facebook a vytiahnuť z nej ako v noci chrápete, [...]

Učitelia nič nerobia

04.12.2014

Tak presne toto počúvam zo všetkých strán, len čo spomeniem, že moja žena je učiteľka. A hneď dodatok k tomu, že by som si zaslúžil medailu za statočnosť. S prvým nesúhlasím a k druhému dodám, že medailu by si zaslúžila celá naša rodina. Ale čo vlastne robia učitelia? Podľa tohto porovnania by som sa nečudoval, keby nerobili skoro nič [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 18949x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Autor blogu

Kategórie