Založ si blog

Archív: november, 2014

Smer a Sieť- jedna línia

Dnes som si pozrel stránku nášho gazdu Rada www.siet.sk Má tam veľmi dobrú sociálne- populistickú kalkulačku, ale o tom inokedy Čo ma ale zarazilo, je podobnosť bodov jeho vízie s bodmi sociálneho balíčka jeho úhlavného nepriateľa Roba. Rado: Zásadné zníženie odvodového bremena a nákladov na tvorbu pracovných miest, vrátane zrušenia zdravotných odvodov. Robo: […]

Pokračovanie článku

Keby som bol Robo

Dnes ráno si zas musela moja dcéra vypočuť môj monológ. Myslí si ale, že na jeho konci bola trochu vystrašená. Po klasicky strávenej nedeli pri politických diskusiách, som nadobudol dojem, že žijeme v najhoršej krajine v stredoeurópskom priestore. Ale je to naozaj tak? Ja tvrdím, že nie! Vie mi niekto vysvetliť prečo máme stále jeden z najvyšších hospodárskych rastov, […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 18957x
Priemerná čítanosť článkov: 3160x

Autor blogu

Kategórie